Akademia Umiejętności
Chcemy, by każdy z naszych pracowników rozwijał się wraz z naszą firmą. Dlatego uruchomiliśmy autorski projekt Akademii Umiejętności, którego podstawowym celem jest rozwój kompetencji i kwalifikacji naszych pracowników. W ramach Akademii Umiejętności pracownicy chcący rozwijać się w obrębie naszych struktur, mają możliwość uczenia się od specjalistów na danych stanowiskach, by za jakiś czas móc awansować i wspierać ich w codziennych obowiązkach. Tak – korzystamy z awansów wewnętrznych, ponieważ wychodzimy z założenia, że warto stawiać na osoby, które postawiły na nas.
Zaczynałam pracę na stanowisku sprzedawcy. W krótkim czasie awansowałam na kierownika sklepu pomimo, że byłam najmłodszym pracownikiem w zespole! Byłam tym pozytywnie zaskoczona. Po kliku latach pracy w firmie zaszłam w ciążę. Po powrocie pracowałam w wygodnym dla mnie wymiarze godzin – tak, żeby móc być dłużej z dzieckiem. W 2013 roku, po rekrutacji wewnętrznej, awansowałam i mogę wykorzystywać swoje umiejętności na stanowisku kierownika administracji.”
Lidka, kierownik administracji, w firmie od… początku
Aktualne oferty pracy

Nie zamykamy się jednak na osoby „z zewnątrz”, bo mamy świadomość, że tak jak w każdym zespole sportowym, niezbędna jest „świeża krew”. Osoby, które będą umiały spojrzeć na nasz biznes z innej perspektywy. Dlatego zapraszamy do współpracy każdego, kto czuje magię sportu, a przy okazji ma w sobie żyłkę handlowca. Zapewnimy Wam warunki do rozwoju Waszych umiejętności i kompetencji!

“Pracujemy w młodym gronie, a każdy z nas ma swoją ciekawą historię – dzięki temu w firmie można poznać wielu fajnych ludzi. Mój przykład to potwierdza. Odnalazłam tu przyjaźń prawdziwą, chociaż jak wiadomo, nie łatwo o taką. Jako zespół zabiegamy o wspólny sukces, więc nie ma tu miejsca zazdrość czy niezdrową rywalizację.”
Elwira, zastępca kierownika, w firmie od 2009 r.