Logo adrenaline.pl

Q&A – zamknięcie salonów Nike oraz adidas sieci adrenaline.pl

SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA:
+48 59 300 33 33

Co z reklamacją, którą złożyłem/am przed zamknięciem salonów?

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni, a informacja o podjętej w tej sprawie decyzji zostanie przesłana SMS-em na wskazany numer. Dokończenie procesu reklamacji (odbiór towaru, wymiana lub zwrot gotówki) będzie możliwe po ponownym otwarciu galerii oraz naszych salonów. .

Mam reklamację do odbioru, kiedy będzie to możliwe?

Odebranie reklamacji i dokończenie procesu będzie możliwe po ponownym otwarciu salonu.

Mam reklamację do złożenia, kiedy to będzie możliwe?

Stacjonarnie złożenie reklamacji będzie możliwe po ponownym otwarciu salonów. Termin na rozpoczęcie tego procesu zostanie wydłużony o miesiąc.

Mam do wykorzystania Kartę Podarunkową, której termin ważności kończy się w listopadzie. Czy będzie możliwość wydłużenia terminu jej ważności?

Wszystkie Karty Podarunkowe, których termin wykorzystania kończy się w listopadzie zostaną automatycznie wydłużone o miesiąc. Będzie można wykorzystać je po ponownym otwarciu galerii oraz naszych salonów.

Zrobiłam/em zakupy przed zamknięciem salonu, do kiedy będzie możliwość dokonania zwrotu albo wymiany?

Termin zwrotu lub wymiany zakupionego towaru zostanie wydłużony do 2 tygodni po otwarciu galerii.

Czy mogę wykorzystać kartę podarunkową w sklepie internetowym?

Kartę podarunkową wystawioną w sklepie stacjonarnym można wykorzystać jedynie stacjonarnie w każdym salonie Nike lub adidas należącym do sieci firmy adrenaline.pl. Będzie to możliwe po ponownym otwarciu galerii, a wszystkie Karty Podarunkowe, których termin ważności upływa w listopadzie zostaną automatycznie wydłużone o miesiąc.

Czy mogę wykorzystać punkty z aplikacji lub z karty stałego klienta w sklepie internetowym?

Program lojalnościowy dedykowany jest wyłącznie salonom stacjonarnym sieci adrenaline.pl. W przypadku sklepów internetowych istnieje możliwość zapisania się do newslettera, przy pomocy którego wysyłane są wszystkie informacje o aktualnych rabatach i akcjach promocyjnych.

Zamawiałem/am produkt do sklepu, czy mogę dokonać jego zakupu?

Wszystkie zamówienia dostarczane do salonów stacjonarnych zostały automatycznie anulowane, w takiej sytuacji zapraszamy do dokonania zakupu wybranego przez Pana/Panią produktu w naszym sklepie internetowym adrenaline.pl

Czy mimo zamknięcia galerii w Waszym sklepie będą pojawiały się nowe produkty?

Tak, łańcuch dostaw nie zostanie wstrzymany mimo zamknięcia salonów stacjonarnych. Nowe produkty będą regularnie pojawiać się w naszym sklepie internetowym adrenaline.pl.

Czy zamawiany u Was produkt jest bezpieczny?

Jak najbardziej - podczas pakowania produktów dla Klientów dokładnie przestrzegamy wszystkich zasad bezpieczeństwa i higieny. Podczas pracy dokonujemy regularnej dezynfekcji, a nasi pracownicy pracują w maseczkach oraz rękawiczkach ochronnych.

Gdzie mogę zgłosić się z pytaniami, na które nie ma odpowiedzi powyżej?

W celu uzyskania odpowiedzi na wszelkie pytanie prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 59 300 33 33

pixel