adrenaline.pl

Reklamacje

Każdy sprzedawany przez nas produkt możesz zareklamować w terminie 24 miesięcy od daty otrzymania od nas towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń. Zgłoszenie możesz pobrać poniżej.

Wyślij je do nas razem z reklamowanym towarem oraz kserokopią dowodu zakupu na adres:

adrenaline.pl
ul. Metalowa 6C lok. 3
10-603 Olsztyn


Możesz również wysłać skan/ zdjęcie dokumentów drogą e-mail na adres reklamacje@adrenaline.pl

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru oraz wszystkich potrzebnych dokumentów.
Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest to, abyś przesłał go w dobrym stanie - produkty muszą być czyste i suche.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.


Reklamacji NIE podlegają uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru, w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalnej eksplotacji i zużywania się produktu, z powodu uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu, powstałych na podstawie świadomych pogłębień przez dalsze użytkowanie produktu.

Kontakt z działem:
reklamacje@adrenaline.pl
+48 59 300 33 34
Poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00

 

Reklamacje produktów zakupionych w salonach stacjonarnych zostają wstrzymane do momentu uruchomienia galerii handlowych, wszystkie terminy zostają automatycznie przedłużone o ten okres.


Formularz reklamacji Formularz reklamacji do pobrania tutaj
pixel