- Strona główna
- Mokka - Tego lata, płacisz później
Mokka - Tego lata, płacisz później

Tylko do końca lata, w sklepach stacjonarnych Adrenaline, wybierajac Mokka jako formę płatności, możesz kupować dowolne produkty i płacić za nie później, bez żadnych dodatkowych kosztów. Płatność możesz zupełnie za darmo, odroczyć do 30 dni lub spłacić w 3 ratach 0%. To Ty decydujesz!
JAK SKORZYSTAĆ Z PROMOCJI?
1
Zarejestruj się w Mokka i sprawdź swój limit na zakupy. Możesz to zrobić za pomocą przycisku “Sprawdzam limit” poniżej.
2
Udaj się do najbliższego salonu Adrenaline i wbierz produkty, które chcesz kupić.
3
Przy kasie powiedz, że płacisz z Mokka, wybierz i zaakceptuj plan spłaty - 30 dni lub 3 miesiące. To wszystko!

Pamiętaj, aby w trakcie rejestracji zawsze podawać dane zgodne z Twoim dowodem osobistym.
Twoje dane są z nami bezpieczne! Zbieramy ich minimalną ilość, potrzebną do ustalenia Twojego indywidualnego limitu zakupowego.
Twoje dane są z nami bezpieczne! Zbieramy ich minimalną ilość, potrzebną do ustalenia Twojego indywidualnego limitu zakupowego.
MASZ PYTANIA?
SprAwdź fAq
Jak skorzystać z usługi Mokka?
To proste! Wybierz produkty, które chcesz kupić w sklepie stacjonarnym i powiedz przy kasie, że płacisz z Mokka. Zaloguj lub zarejestruj się za pomocą krótkiego formularza i wybierz dogodny dla siebie plan spłaty.
Ile kosztuje skorzystanie z usługi Mokka?
Możesz opłacić całość w ciągu 30 dni bez dodatkowych opłat, bądź rozłożyć płatność na 3 raty 0%. Promocja trwa w okresie od 1.06.2022 r. do 31.08.2022 r. Szczegóły w regulaminie.
Czym jest limit i co o nim decyduje?
Limit to maksymalna kwota, jaką możemy Ci przyznać do wydania na zakupy
w naszych sklepach partnerskich. Wysokość limitu jest określona przez politykę kredytową Mokka.
Informacje na temat swojego limitu możesz sprawdzić, rejestrując się w naszych sklepach partnerskich oraz w panelu Klienta Mokka.
Co jest potrzebne, aby rozłożyć płatność na części z Mokka?
Aby skorzystać z usługi Mokka po raz pierwszy, będziesz potrzebować ważnego dowodu osobistego i aktywnego telefonu komórkowego.
Przy kolejnych transakcjach wystarczy jedynie numer telefonu.
Czy mogę zwrócić produkty, za które płacę z Mokka?
Tak. Produkty możesz zwrócić do sklepu w taki sam sposób jak w przypadku płatności kartą czy przelewem.
W jaki sposób dokonam spłat moich zobowiązań w Mokka?
Płatności za częsci Mokka możesz dokonać za pomocą rozwiązań naszego partnera PayU. O terminie i wysokości kolejnej płatności przypomnimy Ci za pomocą emaila, w którym umieścimy też link do strony PayU, na której uiścisz opłatę. Link ten znajdziesz również w swoim Panelu Klienta Mokka.
SkontAktuj się z nAmi
Napisz do nas na pomoc@mokka.pl
Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
Revo Technologies Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska nr 2 lokal 29, 00-131 Warszawa
Revo Technologies Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska nr 2 lokal 29, 00-131 Warszawa
RegulAmin