Rewolucyjna technologia w witrynie Nike w Starym Browarze
2019-08-16
Nie sposób przejść dziś obojętnie obok witryny sklepu Nike w Starym Browarze - wszystko to za sprawą nowego transparentnego ekranu umieszczonego przy wejściu do salonu, na którym wyświetlane są edytoriale z produktami marki. Warto zaznaczyć, że jest to pierwsza w Polsce tego typu instalacja o tak wysokiej rozdzielczości. Ekrany transparentne są nową technologią wykorzystywaną głównie w Azji, a sam brand Nike podobną realizację wprowadził wcześniej w salonie w Dubaju.
Najpopularniejszym narzędziem do dynamicznej ekspozycji contentu reklamowego w sklepach są dalej tradycyjne ekrany i plazmy, jednak mają one swoje wady. Z powodu, iż zasłaniają one wnętrza sklepu, marki często decydują się na montaż stosunkowo niewielkich urządzeń. Idealnym rozwiązaniem dla brandów są zatem transparentne ekrany LED, czyli innowacyjna technologia pozwalająca na wyświetlanie materiałów produktowych, promocyjnych i edytoriali przy jednoczesnej ekspozycji struktury sklepu, jego aranżacji i wystawionych w nim towarów. Wyraźnym atutem tego rozwiązania jest niewątpliwie widoczność przestrzeni za ekranem, która wynosić może nawet do 70%.
Pierwszy taki ekran w Polsce, a konkretnie w Poznaniu, pojawił się niedawno w salonie Nike w Starym Browarze, a jego powierzchnia to 7,5 m2. To drugi tego typu ekran w salonie Nike na świecie. Pierwszy został zainstalowany w Dubaju - mówi Paweł Lewandowski, Dyrektor Marketingu i E-commerce firmy adrenaline.pl, operatora salonu. Wyróżnikiem tej nowoczesnej technologii jest nie tylko transparentność, ale także jakość wyświetlanego obrazu - ekran w sklepie Nike charakteryzuje naprawdę wysoka
rozdzielczość (plamka 2,6 x 5,8 mm).
rozdzielczość (plamka 2,6 x 5,8 mm).
W pierwszym kwartale 2019 roku sklep Nike w Starym Browarze przeszedł całkowitą metamorfozę - nowe wnętrze ponad 420-metrowego lokalu zaaranżowano w industrialnym stylu: z szarymi ścianami, surowym betonem, minimalistycznymi meblami i odsłoniętymi instalacjami pod sufitem. To nawiązanie do paryskiego budynku Centre Georges Pompidou, który był inspiracją do stworzenia pierwszego modelu Air Maxów - mówi Jędrzej Strzyżewski, Kierownik Salonu Nike w Starym Browarze. Idealnym uzupełnieniem tego designerskiego i niepowtarzalnego salonu stał się właśnie zamontowany niedawno transparentny ekran, który można uznać za jego prawdziwą wizytówkę.