• 30 dni na zwrot
  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Ekspresowa wysyłka
  • Wysyłamy do Paczkomatów
  • Operator 14 salonów Nike i Adidas
  • Oryginalne produkty

Trening pośladków - ile razy w tygodniu trenować by mieć efekt?

2022-07-15
Trening pośladków - ile razy w tygodniu trenować by mieć efekt?

Wraz z popularyzacją wydatnych i pięknie wyrzeźbionych pośladków, panie masowo zdecydowały się kupować karnety na siłownię. Wiadomo, że pośladki to w znacznej większości po prostu mięśnie, więc skuteczny i intensywny trening pomoże je rozbudować i znacznie wzmocnić. Co więcej, panie mogą poświęcić trochę czasu nawet we własnym zaciszu domowym i wykonać zaawansowany trening pośladków. Jednak ile razy w tygodniu trzeba powtarzać ćwiczenia, by uzyskać optymalne efekty?

Trening pośladków w domu

Trening pośladki można z powodzeniem przeprowadzić w domu. Tak naprawdę panie muszą się jedynie do tego odpowiednio przygotować. Nawet jeśli zdecydują się one na trening pośladków w domu, to warto, by zadbały o koszulki damskie oraz legginsy damskie. Sportowa odzież zawsze zapewnia więcej komfortu podczas wykonywania ćwiczeń. Co więcej, warto również wyposażyć się w kettel lub hantle, które znacznie pomogą zoptymalizować trening i pozwolą uzyskać efekty znacznie szybciej.

Trening pośladków dla początkujących

Trening pośladków dla początkujących pozwala na osiągnięcie całkiem spektakularnych efektów. Warto zauważyć, że trening pośladków z hantlami jest bardzo prosty do przeprowadzenia. Do najłatwiejszych ćwiczeń zaliczają się oczywiście przysiady bułgarskie, w których jedna noga- zgięta w kolanie - opiera się na krześle, zaś na drugiej wykonujemy przysiad. Warto rozpocząć od hantli 3-4 kilowych na początku. Ciekawym pomysłem jest również trening pośladków z kettlem. Daje on możliwość dodatkowego obciążenia w momencie wykonywania przysiadów głębokich. Trening pośladków z obciążeniem pozwoli na osiągnięcie wymarzonych efektów znacznie szybciej. Z kolei jeśli nie posiadamy dodatkowego obciążenia, warto zdecydować się na elastyczne gumy i wymachy nóg.

jaki trening pośladków

Trening pośladków - ile razy w tygodniu?

Trening pośladków - ile razy w tygodniu warto go wykonywać? Otóż wszystko zależy od stopnia naszego zaawansowania. Na samym początku warto poświęcić około 2-3 dni na to, by regularnie pracować nad wyrzeźbieniem mięśni pośladkowych. Co więcej, warto rozłożyć te treningi w tygodniu tak, by nie wykonywać je zaraz po sobie. Z kolei w miarę, jak będziemy zwiększać obciążenie, możemy również zdecydować się na zwiększenie intensywności do 3-4 dni w tygodniu. Resztę czasu poświęćmy na odpoczynek i regenerację.

Sprawdź również: Trening brzucha

Trening pośladków w domu - efekty

Trening pośladków - efekty jakie on daje nie będą zauważalne od razu. Przede wszystkim liczy się regularność, a także poprawność wykonywanych ćwiczeń. Panie powinny pamiętać, że nie liczy się ilość, a jakość. Wobec tego: trening pośladków w domu- efekty jakich można się spodziewać? W pierwszej kolejności panie będą czuły ból mięśni czyli popularne "zakwasy", co jest oznaką prawidłowego treningu. Po pierwszych dwóch tygodniach, panie jednak zauważą znaczne uniesienie pośladków, oraz ich wymodelowanie. W miarę wykonywania ćwiczeń, pośladki staną się zaokrąglone i o wiele bardziej wydatne. Zniknie również ewentualny cellulit, a skóra stanie się bardziej napięta.

pixel